Ben je op zoek naar een administratiekantoor in (de buurt van) Breda? Zoek dan niet verder. Ik, Laurens Schoone, neem je jouw financiële administratie uit je handen. Mijn administratiekantoor gevestigd in Breda richt zich op ZZP'ers, MKB'ers en eenmanszaken.

Ik kan je de hele administratie uit handen nemen. Dit betekent dat ik de jaarrekening en fiscale aangiftes bijvoorbeeld voor je doe. Dit hoeft niet duur te zijn. Wij bij mij in ieder geval belangrijk is, is vertrouwen, aandacht en transparantie.

Wat doet administratie in Breda?

Ik verzorg zowel je financiële administratie als je salarisadministratie vol overgave! Daarnaast voorzie ik je graag van waardevolle adviezen. Het administratiekantoor is gevestigd in Breda, maar ik ben online zeer goed bereikbaar. Bovendien wordt je administratie gedigitaliseerd waardoor je tijd en geld bespaart. Tot wel 80% van de administratie kan namelijk geautomatiseerd worden.

Waarom is een (online) adviseur belangrijk?

De BTW-aangifte is niet zo moeilijk. Dit lukt de meeste ondernemers wel. Omdat de belastingwetten regelmatig veranderen kan het gebeuren dat je bijvoorbeeld aftrekmogelijkheden over het hoofd ziet. Dit wil je niet! Bovendien heeft de Belastingdienst meer vertrouwen in aangiftes die zijn ingevuld door een betrouwbare adviseur, dan door de ondernemer zelf. Controle is in het eerste geval minder waarschijnlijk. Als je adviseur kan ik je helpen met je commerciële jaarrekening, je jaaropgave en je fiscale jaarrekening. Een adviseur kan je veel tijd besparen. Bovendien zijn er veel mensen die hun administratie bijwerken helemaal niet leuk vinden. Ben jij ook zo iemand? Neem dan vandaag nog contact met me op! Dit kan via 06-41213737, e-mail, LinkedIn, Twitter, Facebook of Google+.